Story Mory Cik Lala

Thursday, February 16, 2012

Fever fever please go away

Hari ni hari kedua aku mc
ni demam betul betul tau
Bukan tipu
Tekak ni rasa payau dan luka
Mana taknya
Batuk macam nak keluar anak tekak
Selsema pun dah mula

Perut ni kelaparan
Tapi selera tak ada
Kalau dibiarkan perut kosong
Maka gastrik pulak jadinya
Badan ni memang lemah tak bermaya
Jalan sikit penat
Sakit saki belakang
Dan sakit sakit badan

Dalam dok sakit sakit ni
Teringat kalau dapat makan sup,singgang atau kerabu
MIL sedapnya

Hush
Tak pernah kena demam yang sebegini teruk
Rasa betul betul serik
Mengambil masa yang terlalu lama
Untuk sembuh
Aduhai...

Nasib baik la esok pagi
Ada UKJK
Dan petangnya aku cuti
Maka boleh berehat lagi
Kalau tidak mau ku mc seminggu

Sent from my iPad

2 comments:

  1. Patutla Akak xde smlm, moga cpt sihat ye kak, order je kat hubby sure dibelikan nak mkn apa nnti hihi

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.