Story Mory Cik Lala

Monday, January 5, 2015

Mesin jahit mini






Teruja sangat nak menjahit dengan mesin jahit mini ni. Tujuan beli mesin jahit mini ni sebab senang nak usung kehulu ke hilir. Nak jahit kat mana mana pun senang. Ada je mesin jahit besi yang besar tu tapi malas nak buka dan agak makan space. Lepas jahit nak kena katup balik. Leceh la.
 
Saya oder mesin ni hari Sabtu 27hb dec. Dapatnya hari jumaat 2hb jan. Punya la tak sabar nak dapat mesin ni. Hari hari tunggu. Saya beli mesin ni kat Lazada. Yang bestnya beli kat Lazada ni boleh COD. So masa dapat mesin ni baru bayar.

Balik keje hari jumaat tu terus try test mesin jahit baru. Memang best. Jahitan pun cantik dan kemas. Dorang siap siap pasang benang kat mesin jahit tu tau. Senang nak guna.


Tarra. Ni la hasilnya dengan menggunak mesin jahit mini tu. Sempat buat 2 sarung bantal kecik dengan 2 sarung bantal bulat. Sarungnya dah koyak koyak. Sebab tu eksaited nak ganti yang baru.

Kat Lazada tu ada banyak sangat mesin jahit. Dari yang harga rm40 lebih sehingga yang ratusan. Pilih la mana yang berkenan. Boleh search kat mesin jahit Lazada Malaysia ye.

4 comments:

  1. bestnta dpt jahir sndiri
    kalau dh ada skill syok le kak nk jhitnya

    ReplyDelete
  2. Comelnya mesin ni. Macam nak beli je ni :-)

    ReplyDelete
  3. Amboi!!! Mmg tak sia sialah membeli mesin jahit ni ...byk benda yg dah jadi hihi.... Mcm okje gak nak menjahit malas sebab kena keluarkan mesin jahit bagai, kalau ada yg kecik gini, senang sikit yek...

    ReplyDelete
  4. Yeyy... makin bertambah geng menjahit saya. Boleh share idea nnt. Seronok kan bila dah strat menjahit. Dan haisl jahitan mesin mini ni pun not bad, nampak kemas.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.