Story Mory Cik Lala

Monday, January 5, 2015

Hanya kerana ini









Ternampak kalendar ni dari fb Norahnani Ismail. Gigih pegi kedai buku kat giant semata mata nak beli kalendar ni. Harga rm3.50 je pun. Tapi kalendarnya besar dan kertas pun ada glitter. Ada banyak resepi kat belakang. Ada masa lapang nanti boleh la mencuba resepi resepi yang ada tu.

11 comments:

  1. 2 in 1..kalender + resepi..mango lassi tu tak tahan menengoknya

    ReplyDelete
  2. Resepi tu penting.. lepas tu boleh aplikasikan sepanjang 2015 ni.. ;)

    ReplyDelete
  3. pas ni boleh try mcm2 resepi le kan ... ni yg syok ni

    ReplyDelete
  4. Wah!!Cantik....tp dah byk sgt dpt kalendar 2015 kat rmh ni..tak tau nak letak mana dah..hehe
    G kedai runcit..beli brg pon dpt kalendar :)

    ReplyDelete
  5. Oohhhh ni nak mengejarkan resepilah ni yeh....beli kalender, awak mmg rajin masaklah IL kalau cenggitu. .

    ReplyDelete
  6. heee.. sama macam teman.. suka menda2 camni

    ReplyDelete
  7. Wah bestnya,. Dpt resepi tu paling syok. Boleh cuba bila ketandusan idea nnt.

    ReplyDelete
  8. Nak buat koleksi resepi yeh IL....medti rajinn masakkan...

    ReplyDelete
  9. Wah bestny..beli mgguan wanita ke dpt kalendar comel tu..aduh melepas sy..huhu

    ReplyDelete
  10. alahai ada stok lagi. x ni. hihi
    kalau sy tahu comfirm dh beli aduhai

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.