Story Mory Cik Lala

Sunday, December 28, 2014

Sekolah dah nak mula


                                     

                        

Seperti biasa bila sekolah dah nak mula mak mak la yang bertungkus lumus tulis nama atas buku anak anak. Kalau nama tu pendek okey la kan. Zaman sekarang ni nama anak anak panjang meleret leret. Padan muka mak mak penat nak tulis.

Tahun ni tak mo pakai cop cop dah. Print aje lepas tu tampal. Lagi senang. Tapi kena rajin menggunting la pulak. Rajin tak rajin kena buat la jugak. Hasilnya puas hati.

                      

5 comments:

  1. Ayu still guna cop. last year dah buat, so sama jer utk tahun nie.

    ReplyDelete
  2. mengira hari nak bukak sekolah. cikgu ni pun rasa malas malas lagi nak ke skolah. hahahha :P

    ReplyDelete
  3. dunia makin moden, kene ikut perkembangan heheheh...

    ReplyDelete
  4. Ye ar ....dah namanya makkan IL....
    Sapa lagi nak buat benda remeh gini kalau bukan emak....
    Tp anak kita dah besolah IL...fabboleh buat sendiri

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.