Saturday, December 13, 2014

13.12.2014 - tarikh keramat saya jadi dewasa


Bertarikh 13.12.2014 anak teruna saya dah bersunat. Lega bila dah settle semuanya. Buat kat Gombak Medical Centre dengan bayaran rm150 sahaja. Buat secara local bius laser dan jahit.


Rupa rupanya pada hari ini juga ada group kanak kanak yang akan bersunat jugak anjuran Perwanis. Seramai 40 orang yang berdaftar dalam group ni. Patut ka semalam nurse calk suruh datang awal sebab ramai katanya. Ingatkan tak la ramai mana. Hari ni saja yang nak berkhatan dari group ni ada 40 orang. Yang berdaftar dengan GMC sendiri ada 10 orang. Anak saya daftar sendiri dengan GMC. Sebab tu la turn dia cepat.



9 comments:

  1. Alhamdulillah...dah selamat...nanti nak jaga dari segi pemakanan dan pergerakan dia pulak. Walaupun cara dah moden dan cepat sembuh, tapi nak jaga juga dalam seminggu dua ni.

    Salam hujung minggu dari Bunda....

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah selamat dah, kene pantang ni kak, ngilu membacanya :)

    ReplyDelete
  3. kat GMC yer..nanti esok-esok sennag nak bwk sibujang sunat kat cini jer..tapi lama lgk kut..skrg amar haikal baru berusia 2 tahun...hihihi..actually ni tempat amar haikal dilahirkan....so haruslah berkhatan kat sini kan...hihihii..mood berangan lebihhhh

    ReplyDelete
  4. http://madey09.blogspot.com/ sama lah juga dengan anak Etuza ..bulan ni bersunat ..alhamdulillah dia dah sehat..

    ReplyDelete
  5. done follow ya jenguk pula blg Etuza

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah.selamat bpantang...hihi..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.