Story Mory Cik Lala

Tuesday, December 9, 2014

Heppi birthday ibu


Suprise bday party dari anak dare untuk ibunye. Elok saya masuk rumah je suruh saya tengok tv la bagai. Konon konon nk suprise lah tu. Dah tahu sangat.

16 comments:

  1. hihi.. ibu buat-buatlah surprise.. :))

    ReplyDelete
  2. Selamat hari lahir kak ... mesti terharu bila anak buat sambutan harijadi untuk ibunya kan :D

    ReplyDelete
  3. Kan ada seprais tu...syoknya!!
    Misti terharukann...kite ni x penah pon dpt seprais2 camgini..jeles tau hihi

    ReplyDelete
  4. waaa bestnya! rasa dihargai! ;)
    hepi beday kak!

    p/s: kedai tokong ni kat teluk intan..kt tgh2 pekan..

    ReplyDelete
  5. mcm2 ada... syoknyer kak... pandai anak dara akak bt suprise walaupun akak dh dpt hidu... hehehhe... tanda ingatan tu yg seronok

    ReplyDelete
  6. Kena hargai Ana sebab anak tak tahu yg kita sebenarnya lagi arif.
    Mesti kakak tu gembira bila mama konon surprise.
    Selamat ulangtahun kelahiran Ana..

    ReplyDelete
  7. Hehehe...sesekali dpt surprise seronok kan...

    Happy belated besday.. Semoga dinpnjgkan umur, murah rezeki dan bahagia selalu.. Aminnn...

    ReplyDelete
  8. Wah bestnya.....anak dara yg masak ke IL?

    ReplyDelete
  9. bestnyer dapat surprise dari anak

    ReplyDelete
  10. wah! ada kejutan la...
    hepynya...rasa di hargai.
    hepy besday kak...

    ReplyDelete
  11. Bestnya bila anak dah besar2 boleh la nak surpriseka ibu... heheh

    ReplyDelete
  12. alahai..mmg sweet la..mesti terharu..penuh meja tu..

    ReplyDelete
  13. Amboi..bestnya org buat birthday party utk kita kan..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.