Story Mory Cik Lala

Wednesday, December 24, 2014

Pray for Pantai Timur


SMK Manik Urai. 

Ya Allah. Kesian sangat tengok gambar ni. Menurut info mangsa banjir sekarang berada di tingkat 4. Moga bantuan kepada mereka cepat sampai. Moga mereka selamat semuanya.


Moga hujan yang turun segera berhenti. Moga Allah selamatkan mereka semua.

7 comments:

  1. Semoga banjir cepat surut dan kembali ke keadaan semula jadi....sekolah pun dah nak buka...

    ReplyDelete
  2. YA ALLAH SEMOGA CEPAT2 BANTUAN MAKANAN DITERBANGKAN KAT SANA..

    ReplyDelete
  3. Memang takde mood pun nak buat cerita lain bila sahabat2 kita sedang ditimpa musibah sebegini. Insyaallah semuanya akan berakhir dengan baik dan cepat.

    ReplyDelete
  4. bersabor je lah dengan ujian yang Allah berikan...walaupun rasa sedih tak terhingga

    ReplyDelete
  5. Mashaallah..
    Semoga semuanya selamat.
    Moga banjir cepat surut.

    ReplyDelete
  6. La ni tgh nak membaik pulih pulak yek....

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.