Story Mory Cik Lala

Friday, August 14, 2015

Desert kfc



Sume deserts kfc ni sedap sedap belaka kan. Tapi tak boleh makan banyak banyak. Nanti berat pun naik banyak. Sesekali tu boleh la nak makan (pesanan untuk diri sendiri).

Korang ada yang suka benda ni jugak tak.

6 comments:

  1. Kalau saya suka Tiramisu. Sedap. Tapi kecik aje keknya akak.

    ReplyDelete
  2. Wah sedapnya. Jika pergi ramai-ramai boleh oder sorang satu lepas tu rasa.

    ReplyDelete
  3. ada cuba tartufo tu...manis yg amat...

    ReplyDelete
  4. Tengok jer selalunya IL, tak pernah test pun. Sedap rupanya ek

    ReplyDelete
  5. Dah lama tak makan sedap2 sebab diet lah konon.. ekekeke..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.