Story Mory Cik Lala

Monday, July 20, 2015

Tok Tan pun nak raya juga



Tok Tan ni sebenarnya oku. Dia tak cacat tapi mental tak berapa sihat. Tapi setiap tahun rumah mertua memang jadi tumpuan. Rumah mertua ni bila time raya dah jadi macam kenduri pulak. Ada je yang datang tak henti henti. 

6 comments:

  1. Tak kira siapa.. tetamu yang datang akan dihargai.. ;)

    ReplyDelete
  2. rindu ngan raya masa arwah opah masih ada... memang tak menang tangan melayan orang... memang macam kenduri... kalau dapat ku putar kembali masa itu...

    ReplyDelete
  3. Salam Lebaran kak... Maaf Zahir dan batin

    ReplyDelete
  4. Tok Tan pon nak beraya jgk...pastinya rmh mertua ibu lala ni special..tiap tahun pasti tok tan mai.

    ReplyDelete
  5. Hihi.....yelah Raya katanya..... Tok Tan pun teringin gak nak makan rendang ngan lemang

    ReplyDelete
  6. yelah dia pun nk beraya kan.... blh jmpa anak2 buah

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.