Monday, July 20, 2015

Gambar raya 2015




Kenangan raya 2015. Ayah mertua dah tak ada. Kalau tidak dia la yang paling sibuk layan tetamu. Sebelum raya dah sibuk beli lauk untuk masak masak di hari raya. Yang paling aku terkilan apabila duit yang aku bagi kat dia dua tiga hari sebelum dia sakit dia simpan rapi. Masih dalam sampul yang aku bagi. Tak sempat nak guna dia dah pergi mengadap ilahi. Mak mertua cakap tak habis habis dia bangga aku bagi dia duit tu. Padahal tak banyak mana pun. Tapi sangat bermakna bagi dia. Sampai sekarang mak masih simpan duit tu. Aku pulak yang terharu.

5 comments:

  1. amboi posing sakan nampaknyer...
    betoi rindu sangat pad ayang tiadakan..

    ReplyDelete
  2. Selamat hari raya ibu Lala...kenangan trindah dihari raya bersama insan2 trsyg...walaupon kini tanpa bapa mertua

    ReplyDelete
  3. Menantu dia bagi IL manalah tak suka......
    Bila dia meninggal IL? Sebelum Raya ke?

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.