Story Mory Cik Lala

Monday, July 6, 2015

Sampul duit raya 2015



Korang dah tukar duit raya ke? Kalau dah tukar duit mesti dah dapat sampul duit kan. 

Tahun ni semangat beli sampul gambo gambo katun ni. Cantik dan menarik. Satu pek RM3 je pun. Mesti budak budak suke kan kalau dapat sampul camni. Sape nak duit raya meh la datang rumah.

3 comments:

  1. Tahun ni tak pergi bank pun.. tahun lepas punya baki sampul ada banyak lagi.. hehehe..

    ReplyDelete
  2. haha, sempi jer corak sampul,

    bab tukaq duit raya ni sadis, sebab x sempat duit kat bank area alor setar jitra habis, so letak ja mana duit yg ada, nasib la cukup...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.