Story Mory Cik Lala

Wednesday, July 29, 2015

Jamuan Raya Tadika Danial



Brownies Oreo. 

First time order ni. Nampak macam sedap tapi tak tau la macam mana rasanya. Masa oder untuk Danial tak terpikir pulak nak order untuk rumah jugak. Rasa terkilan pulak sebab tak oder sama. Danial pun tak sempat nak rasa hari ni sebab banyak sangat makanan katanya.

6 comments:

  1. nmpak sedap.... insyallah sedap tuh kak

    ReplyDelete
  2. Order lagi Ana. Kesian anak-anak dah nampak tu mesti teringin nak merasa.

    ReplyDelete
  3. Kalau yang ini anak2 bunda pun suka...apa yang perisa coklat biasanya kansk2 suka....

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.