Monday, June 15, 2015

Korang suka tengok wayang kat mana


Semalam saya tengok wayang kat Cathay Cineplex The Curve. First time tengok kat situ. Kalau nak beli tiket kat kaunter tak sah kalau tak beratur panjang kan. Nasib baik ada anak buah. Mintak dia yang beratur. Saya muncul time nak bayar je. Ha ha ha. Bijak tak strategi.

Selalunya saya beli online je. Dan selalu tengok wayang kat TGV atau MBO. Pada saya tengok wayang kat TGV atau MBO lagi senang sebab boleh beli tiket secara online. Tapi harga tiket wayang kat TGV agak mahal kalau dibandingkan dengan MBO. Kat Cathay Cineplex ni saya tak tau nak beli online macam mana sebab first time. Semalam cari website pun tak jumpa. Yang tak bestnya nak beli makanan pun kena beratur dan bayar kat kaunter lain pastu collect makanan kat kaunter lain. Tak ke leceh sistem macam tu.

Dalam panggung wayang pulak port yang paling best mesti la belakang. Tapi kalau kat TGV port belakang mahal kalau dibandingkan dengan seat depan. Kalau kat MBO harga seat dari depan sampai belakang sama saja. Yang pasti lebih murah dari TGV dan Cathay Cineplex.

Korang plak cam mana.



1 comment:

  1. setakat ni ada pgalaman kat TGV n GSC aje...
    kalo keselesaan & effect y best, suka TGV...
    kalo nak jimat kos.. msti pilih GSC...
    harga tiket GSC, separuh harga dari TGV....

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.