Story Mory Cik Lala

Tuesday, June 21, 2016

Iftar 15 Ramadhan





Semalam saya sekeluarga berbuka puasa di Restoran Tuuu Dia Pak Tam. Memang tuuu dia makanan dia. Lauk pauk, air minuman dan kuih muih pelbagai jenis dok ada. Siap boleh tapau lagi. Memang berbaloi sangat makan kat sini. Bayaran hanya RM26.40 untuk dewasa dan kanak kanak RM15.80 sahaja. 

Tuuu Dia Pak Tam ni terletak di Bandar Baru Selayang. Kawan kawan boleh layari fb Tuuu Dia Pak Tam untuk mengetahui maklumat lanjut.

Fb : https://m.facebook.com/Tuuu-Dia-Pak-Tam-129600520429986/

9 comments:

  1. Boleh tapau tu yg best boleh panaskan utk buat sahur sekali.

    ReplyDelete
    Replies
    1. DARI PAK SUNANG Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui AKI DARMO saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan AKI DARMO,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan AKI DARMO yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti, AKI DARMO juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penglaris jualang silahkan hubungi AKI DARMO di 082-310-142-255 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya –ATAU KTIK ALAMAT BLOG AKI -http://pendidikan-merangin.blogspot.co.id

      Delete
  2. kejap jer da 15 kan..mcm baru semalam puasa

    ReplyDelete
  3. Wah! Murah! Siap boleh tapau lagi tu.. Menarik2! ^^,
    RosmizaAli.Com

    ReplyDelete
  4. wahhh...meriah menu2 tu kak..tengok pun sedap...
    salam Nuzul Quran :)

    ReplyDelete
  5. mak aihhh nama restoran pun panjang naa

    ReplyDelete
  6. meriah sgt kak...

    salam ramadhan

    & selamat hari raya aidilfitri

    maaf zahir n batin

    ReplyDelete
  7. Murah jugak ye IL. Time tak puasa ada tak buffet gini. Teringin pulak nak cuba. Terliur tengok ikan keli tu haih....

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.