Story Mory Cik Lala

Tuesday, July 12, 2016

Longgar



Eksaited kemain nak pakai time raya. Sekali pakai longgar la pulak. Mana nak cari kasut saiz 7.5. Kalau beli saiz 7 ketat. Beli saiz 8 gini la jadinya. Ada idea tak macam mana nak ketatkan kasut yang longgar ni. Dah letak pelapik kat belakang tu pun longgar lagi.

5 comments:

  1. Replies
    1. DARI PAK SUNANG Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui AKI DARMO saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan AKI DARMO,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan AKI DARMO yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti, AKI DARMO juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penglaris jualang silahkan hubungi AKI DARMO di 082-310-142-255 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya –ATAU KTIK ALAMAT BLOG AKI -http://pendidikan-merangin.blogspot.co.id

      Delete
  2. beli kat watson atau guardian pelapik kat belakang kaki jenama scholl tu ...harga dlm 11.90 kot sepasang .....

    ReplyDelete
  3. Patut beli saiz kecik IL. Lama lama jadilah besar. Tak pun suruh En Suami pakai dulu...
    Beli kat MV ke tu

    ReplyDelete
  4. ada jual kak pelapik utk kasut longgar.. biasa kedai bata mmg ade jual.. try cri kedai kasut.. sbb lya slalu beli tu..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.