Story Mory Cik Lala

Monday, June 13, 2016

Kecewa



Memang kecewa sangat dengan apa yang berlaku. Bermula dengan perkara kecil tapi bila ada yang tokok tambah besar pula jadinya.

Tak pe la. Saya redho dengan apa yang berlaku. Anggap saja ini ujian. Allah nak uji tahap kesabaran hambanya. Berdiam itu lebih baik dan diam itu tak beerti kalah. Mudah mudahan Allah ganti dengan yang lebih baik.




6 comments:

  1. Betul2.. berdiam diri bukan bermakna kita kalah cuma malas nak lawan balik.
    Moga akan ada berita lebih baik menanti dipenghujungnya.

    ReplyDelete
  2. Ye betul tu ibu lala..
    itu lah jalan yg terbaik..
    Bersabar..

    ReplyDelete
  3. Begitulah kebiasaannya. Puncanya kecil aje tapi bila dah ditokok-tambah menyedapkan jalan cerita, lain pulak jadinya. Yang terlibatlah lagi bermasalah. Tak pasal-pasal bermasam muka.

    ReplyDelete
  4. Kenapa IL?.... Hari tu kat MV mcm tak kecewa jer hihi....
    IL kita duk kat Bandar Mahkota Cheras. Awak?

    ReplyDelete
  5. aamiin
    saya pon kecewa jgak.first puasa hp dh rosak. lcd pecah. sayang gambar rania kt dlm tu huhuhu

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.