Story Mory Cik Lala

Tuesday, September 8, 2015

Kena saman pagi dan petang



Dua kali kena saman weyh semalam. Saman yang pertama kena waktu pagi. Pegi beli bawang je pun yang tak sampai 5 minit. Takkan pi beli bawang pun nak bayar parking. Dah la parking betul betul depan kedai tu. 

Saman yang kedua kena sebelah petang pulak pukul 6.10. Time ni singgah beli kfc pulak. Parking pun betul betul depan kfc.

Hampeh betui la MPS ni. Nasib tak baik betul semalam. Agaknya MPS ni dah miskin sangat kot. Tu yang saman menyaman je kejenya.

10 comments:

  1. yelah tu dorg ni seme dh terdesak sgt

    ReplyDelete
  2. Kasihanya.. Dorg tengah cari bajet agaknya sekarang ni.

    ReplyDelete
  3. Sabar akak yea. Lepas ini kena berhati-hati agaknya.

    ReplyDelete
  4. Tak lama pun kan. kadang-kadang itulah jadinya. Terlampau sangat nak menyaman agaknya.

    ReplyDelete
  5. kihkih..
    MPS memang hebat bab menyaman sekarang...

    tu yang sanggup bli kupon sebuku dari kene saman.

    sebuku baru 5.30 dari kene bayar 60 hengget..

    bertabahla..


    ReplyDelete
  6. tiket tu boleh bli kt kedai runcit yg ade jual..

    klu saye, sy bli kt bandar baru selayang..kedai LG Permai..kedai dpn mamak bidayah...

    ade sepuluh keping...satu keping utk satu jam 50sen..

    ReplyDelete
  7. takpe kak..beli je....benda tuuu bukan ada expired....
    sampai tahun depan boleh pakai...

    tapi kalau akak rasa tak berbaloi...akak p kat mesin la..

    saya malas sebab kadang2 mesin rosak dan kadang2 jauh plak dari tempat kita parking..

    ReplyDelete
  8. Tadi pun okje dpt surat saman IL.... Parking tahun 2010...punyalah lama...ngarut jee. Rasanya depa tgh buat operasi kot

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.