Story Mory Cik Lala

Friday, September 11, 2015

Danial special day









Lega bila semuanya dah settle. Settle celebrate birthday Danial kat school. Kalau tak maknya yang pening pikir. Danial request nak belanja kawan kawan kfc. Bosan kalau asik kek je katanya. Tapi ibu bekalkan jugak kek coklat yang RM10 tu 2 bekas. Tapi Danial kata cikgu tak potong bagi dorang makan pun. Ermm. Dah kenapa pulak cikgu tak potong kek tu kan. Konpius sekejap.

To Danial,
Happy birthday sayang. Moga menjadi anak yang soleh, berjaya dunia dan akhirat. Moga tercapai cita cita jadi Ustaz.

10 comments:

  1. awat ckgu xptong? tku budak xhbs mkn? heee..

    ReplyDelete
  2. untung lah danial dpt banjer kwn2 kfc...
    kek tuh tak potong sbb bdk2 tuh dh kenyang mkn kfc kot kak mungkin potong masa lain

    moga danial jd anak yg soleh n berjaya

    ReplyDelete
  3. Happy birthday sayang..
    Kakak rasa kek tu tak potong dulu sebab makan ayam pun belum tentu habis bebudak tu Ana..

    ReplyDelete
  4. Wahhhh.....high taste jugak Danial ni.....hihi....
    Hepy Bezday Danial moga jadi anak soleh yer....

    ReplyDelete
  5. Wah seronoknya Danial sambut hari jadi dengan kawan-kawan.Happy birthday Danial

    ReplyDelete
  6. Happy birthday Danial. Jadi anak yang solah yea. Cikgu simpan nak makan esoknya kot.

    ReplyDelete
  7. Happy birthday Danial. Cikgu makan geng-geng dia aje kot. Danial dengan kawan-kawan makan KFC dah.

    ReplyDelete
  8. alololo dorg lg suka sambut dgn kwn2 kan.

    ReplyDelete
  9. hepi belated besday daniel, semoga menjadi anak yang soleh, penyejuk hati ibu ayah...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.