Story Mory Cik Lala

Thursday, September 27, 2012

Suke sangat dengan hadiah ni...

Henbeg baru hadiah dari encik hubby. Baru 2 hari guna. Berseri seri lagi. Actually sayang gak nak guna.Tapi beg yang ada pun dah koyak. Maka eloklah digunakan pun. Ntah la muat ke idak nak isi mak nenek kat dalam tu. Henbeg baru ni guna untuk pakai pi keja je. Kalau time keluar dengan hero heros ku, memang la tak muat beg secomel ini. Nak isi pampers lagi, makanan la, tisu la, puting kosong la dan lain lain barang lagi.





Nanti nak cari lagi satu yang lebih besar supaya dapat isi banyak barang kat dalam tu. Baru la meriah sampai bahu pun senget sebelah.

11 comments:

  1. comei...
    js pun baru nk intai beg baru...hehe

    samalah yg js pun dh x berseri kena cari yg seri2...hihi

    ReplyDelete
  2. cntik beg baru ibu.. Seronok dpt hadiah dr org tersayang kan....

    ReplyDelete
  3. cantik kak.. warna ni.. sy suka warna cam ni..

    ReplyDelete
  4. Cantik!! bolehlah utk pergi kerja betul dan sesuai sangat. Pergi jenjalan dgn anak pun boleh juga cuma barang anak masuk beg lain. Berat sangat bimbang ada effect pada tangan pulak kan..

    ReplyDelete
  5. cantikkkk....untungnya dapat hadiah daripada cik abg...

    ReplyDelete
  6. wah bestnya.. hubby siap hadiahkan handbag :-)

    ReplyDelete
  7. haii..mari la join giveaway makeup saya..

    http://oneniezuka.blogspot.com/2012/09/giveaway-saya-nak-makeup.html

    ReplyDelete
  8. seronok nyer dapat hadiah, lagi2 dari org yang kita sayang....Salam Perkenalan dari ierda....

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.