Story Mory Cik Lala

Friday, November 13, 2015

Makang ni je lah



Dok tahu nak breakfast gapo doh pagi pagi. Makang ni je la. Breakfast pagi pagi samo belake. Ada mee, meehun, nasi lemak jo. Dok berkenan kalau hari hari makang tu je.

12 comments:

  1. Mangga muda breakfast Ibulala..
    Biar betul tu..'
    Kalau akak mahu sakit perut..

    ReplyDelete
  2. ayoooo tak skt perut ke mkn mangga muda pagi2

    ReplyDelete
  3. Sedap makan buah pelam cicah garam+kicap.. berair mulut rasa.

    ReplyDelete
  4. boleh lah.hikhiks.
    jgn sakit perut sudah pepagi

    ReplyDelete
  5. Wahh ni yg part paling best .. kecur liur daa nengok

    ReplyDelete
  6. salam singah cik la la la
    kalau yg gini tngahari cam gini baru best cicah kuah rojak ni

    ReplyDelete
  7. terlior nengok magga pepagi ni nyam nyams

    ReplyDelete
  8. Heiiiii..tak sakit perut ke makan pelam pepagi. Tengok pun dah tau macam masam jer tu. Kecur air liur mak tau ! Haha....

    ReplyDelete
  9. Agak bahaya klu trs bekfes dgn mangga,masam kang menghakis perut lak.. Klu mummy Cikna cukup marah gini, kne mkn dulu baru leh mkn mangga ni...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.