Story Mory Cik Lala

Tuesday, November 17, 2015

Danial dah konvo






Budak budak tadika sekarang pun dah ada konvokesyen. Siap jubah dan topi bagai. Untung anak anak zaman sekarang. Kalau maknya dulu tak merasa la konvo tadika berjubah bertopi bagai. 
 
 
Danial ni bersemangat kalau bab bab sekolah ni. Memang dia akan bagi komitmen sepenuhnya. Memang dia suka pegi sekolah. Jarang sangat dia ponteng sekolah. Kadang demam pun dia nak pegi sekolah.

Danial, semoga awak menjadi cemerlang dunia dan akhirat. Semoga awak menjadi anak yang soleh. Semoga awak dilindungi dan dirahmati selalu. Jangan tinggal solat dan semoga awak akan menjadi ustaz suatu hari nanti sebagaimana cita cita awak sekarang.

9 comments:

  1. Alhamudulillah. Bagus cita-cita Danial. Jadi anak yang soleh yea.

    ReplyDelete
  2. Dah konvo. Segaknya. Semoga cita-cita Danial tercapai. Amin.

    ReplyDelete
  3. Tahun depan masuk darjah satu. Hensem Danial. Tahniah dah konvo Danial.

    ReplyDelete
  4. zaman dlu dh tk sama mcm skarang...skarang silibus tadika pn mencabar

    ReplyDelete
  5. wahhh tahniah danial... musim konvo anak-anak nih...

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum Ustaz Danial.. Che Mid doakan anak-anak kita berjaya dunia akhirat. Tapi muka Danial memang macam tu ke..muka kesian je.. kena buat muka garang sikit Danial ya, takut orang buli la.. hi hi..take care..

    ReplyDelete
  7. tahun depan dah darjah 1 la kan? wah..besar dah anak.... seronok la..

    ReplyDelete
  8. Bagus danial..bersemangat besar orgnya .. tu lah kan untung budak skrg siap ade konvo..hihi
    Tahniah ya dik danial ..thn depan dah darjah 1

    ReplyDelete
  9. Tahnial Danial, moga makbul doa mama....
    Dulu zaman okje bertadika, habis gitu jerlah hihi....

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.