Story Mory Cik Lala

Saturday, September 21, 2019

Bersedialah bila umur dah meningkat


Memang pun. Sejak umur dah meningkat ni macam macam sakit.  Sakit pinggang sakit tapak kaki especially bila bangun tido. Bila bangun tido je payah betul nak pijak lantai. Sakit ya Amat. Padahal dah pakai stokin masa tido. Agak agak kenapa eh sakit tapak kaki nih. Setakat ni tak jumpa lagi penawar sakit tapak kaki ni. Bertabah je lah menahan kesakitan.



9 comments:

  1. semoga sepanjang usia kita ini sentiasa di dalam keberkatan usia, aamiin.. Salam ukhuwah dari kak AJ :)

    ReplyDelete
  2. mmg betul, sakit macam2 belum 40 lagi... aduhai, cemana nk kerja sampai umur 65 nih

    ReplyDelete
  3. Bila usia makin meningkat macam2 lah yg datang kan Kak..moga di permudahkan segala urusan kita...
    sy pun sllu rasa sakit tapak kaki ni..

    ReplyDelete
  4. Yg akak ni berbagai jenis penyakit ada..segenggam ubat sekali telan..

    ReplyDelete
  5. semoga cepat2 hilang sakit kaki tu ye. saya baru kali prtama singgah sini dan follower yang ke #455. jemput singgah ke blog saya jugak ye. terima kasih

    ReplyDelete
  6. Ada try pergi urut tapak kaki tak? refleksiologi...

    ReplyDelete
  7. ada cuba buat rawatan tapak kaki tak? refleksiologi?

    ReplyDelete
  8. Saya cadangkan, cuba kaedah sonotron, sebab ada ahli keluarga buat nampak sakit tu hilang begitu saja setelah sekali ke dua kali rawatan.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.