Story Mory Cik Lala

Thursday, July 14, 2016

Jauhnya kami beraya



Dari kiri : Isteri abang ipar sulung, saya, mak mertua dan cucu, mak saya dan Isteri abang ipar yang no 2.

Raya ni kami beraya sampai KT. Saje tukar angin. Asik balik utara ja. Lagi pun tahun ni memang tak plan nak balik utara. 

Bertolak dari rumah pada hari raya kedua seawal jam 5.30 pagi. Takut jem kan. Alhamdulillah sampai sana jam 11 pagi. 

Balik KL pulak hari sabtu jam 8.30 pagi dah bertolak. Sampai rumah jam 1.30 petang. Lega sangat sangat sebab tak mengadap jem yang panjang. Jem waktu  balik pun sebab ada roadblock je.


Suka la anak anak dapat berendam dan main air. Lagipun tujuan ke sana sebab nak jumpa anak buah yang dah lama tak jumpa. Anak anak la dok sebuk ajak nak jumpa Adam dengan Iman. Rakan sepermainan lah katakan.

13 comments:

  1. Bestnya IL gi KT...ada ke kopok leko Raya Raya cenggini ?

    Baru ku tahu awak tunggal IL. Senang En Suami tak payah beraya rumah adik beradik awak ek hihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. DARI PAK SUNANG Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui AKI DARMO saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan AKI DARMO,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan AKI DARMO yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti, AKI DARMO juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penglaris jualang silahkan hubungi AKI DARMO di 082-310-142-255 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya –ATAU KTIK ALAMAT BLOG AKI -http://pendidikan-merangin.blogspot.co.id

      Delete
  2. sesekali jln raya jauh2 syok jgk ye kak...

    ReplyDelete
  3. salm aidilfitri kak

    alhamdulillah..smpai k pata timo thn ni

    ReplyDelete
  4. akak teringin nak beraya oberseee ... ha.. ha.. tapi ada emak lagi memang takkan di buatlerkan...

    ReplyDelete
  5. Bila perginya sesekali memang seronoknya lebih terasa. Apa lagi pada Hari Raya. Anak-anak lagilah gembira berganda.

    ReplyDelete
  6. Saya pun suka beraya umah kawan yang jauh2.. ehehe

    ReplyDelete
  7. kalau tau gi KT nak kirim kepok lekor la dear
    akak suka sngt kepok lekor tau

    ReplyDelete
  8. Selamat Hari Raya IL..
    Seronok raya jalan2 jauh tu..
    Kena timing tak lah menempoh jem IL..

    Beraya di pool juga anak2 tu..
    Lagi depa suka ;)

    ReplyDelete
  9. Datang Terengganu stay d mn sis?
    ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

    ReplyDelete
  10. As salam sis...masih collect sampul raya lg ke...? Whatsapp sy 0136212518... kalau2 msih ada sampul2 yg nak tukar...sy nie pengumpul sampul raya....thank u sis...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.