Story Mory Cik Lala

Thursday, July 14, 2016

Jauhnya kami beraya



Dari kiri : Isteri abang ipar sulung, saya, mak mertua dan cucu, mak saya dan Isteri abang ipar yang no 2.

Raya ni kami beraya sampai KT. Saje tukar angin. Asik balik utara ja. Lagi pun tahun ni memang tak plan nak balik utara. 

Bertolak dari rumah pada hari raya kedua seawal jam 5.30 pagi. Takut jem kan. Alhamdulillah sampai sana jam 11 pagi. 

Balik KL pulak hari sabtu jam 8.30 pagi dah bertolak. Sampai rumah jam 1.30 petang. Lega sangat sangat sebab tak mengadap jem yang panjang. Jem waktu  balik pun sebab ada roadblock je.


Suka la anak anak dapat berendam dan main air. Lagipun tujuan ke sana sebab nak jumpa anak buah yang dah lama tak jumpa. Anak anak la dok sebuk ajak nak jumpa Adam dengan Iman. Rakan sepermainan lah katakan.

3 comments:

  1. Bestnya IL gi KT...ada ke kopok leko Raya Raya cenggini ?

    Baru ku tahu awak tunggal IL. Senang En Suami tak payah beraya rumah adik beradik awak ek hihi...

    ReplyDelete
  2. sesekali jln raya jauh2 syok jgk ye kak...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.