Story Mory Cik Lala

Wednesday, February 17, 2016

"Nak simpan duit nak pegi Mekah" - Danial



Danial adalah satu satunya anak yang suka menabung. Dia x berjimat cermat jugak orangnya. Tapi kalau ada orang bagi duit cepat cepat dia masukkan dalam tabung. Bila dah banyak dia suruh saya simpan kat bank. Setakat ni saya dah daftar haji untuk semua anak anak saya. Danial kata nak simpan duit untuk pi Mekah. Alahai Danial. So sweet. 

Psst. Adik doa la supaya ibu dan ayah murah rezeki. Nanti ibu dan ayah boleh sponsor adik pi Mekah free je. Dia kata Mekah tu adalah tempat yang paling best. Mana dia belajar entah la. Maybe masa kat little caliph kot. Sebab masa kat situ ada belajar cara cara mengerjakan haji. Comey kan anak anak punya impian. Insya Allah. Kalau niat baik mesti Allah permudahkan.

8 comments:

  1. Alhamdulillah..
    Dah pasang niat Danial utk ke Mekah..
    Semoga satu hari hajatnya akan terlaksana..

    ReplyDelete
  2. Budak ni kain putih Ana. Kalau dah dari kecil dah didendangkan betapa indahnya Mekah dan menunaikah Haji itulah yg sudah ada di mindanya..

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah..moga dipermudahkan urusan danial suatu hari nanti

    ReplyDelete
  4. Alolo suwitnya Danial.....matang fikiran dia IL, sejuk perut mak mengandung hihi

    ReplyDelete
  5. alhamdulilah...sejuk ye hati dengar cakap anak mcm ni sis

    ReplyDelete
  6. Anak2 pn kalau dpt duit je smpn. Nnt kalau ibu xde duit blh amk duit dorg je. Huhu... Tu kata2 dorg la.

    ReplyDelete
  7. in shaa Allah..mudahan tcapai impian murni tu

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.