Story Mory Cik Lala

Monday, December 14, 2015

Main khemah



Hai la anak. Tak dapat main khemah kat luar kat dalam rumah pun jadi ye. Ini la yang berlaku bila tinggal kat kolumpo ni. Bila rumah tak de kawasan nak main khemah khemah. Akhirnya berkhemah la dalam rumah.

2 comments:

  1. Hihi.....biasalah IL, budak budak. Kalau kita kecik harus jugak suka main dlm khemah tu. Tp tulah....kita ni yg tengok rimas ek sebab dlm rumah

    ReplyDelete
  2. hehe..sama mcm fasya dlu..siap ltk atas katil

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.