Sunday, January 19, 2020

Dah lama tak baking


Tepung kek ni aku beli yang ready made je. Tinggal bubuh telur dan butter aje then  kacau sebati. Dah tu masukkan dalam oven je. Tunggu sampai masak then dah  boleh makan. 

Tapi ni anak buah aku yang buat sebab makciknya malas nak buat. Tepung tu dah lama beli. Sebelum expired elok la digunakan sebaiknya. 


Cheese kek ni pulak anak aku yang request. Pun anak buah aku jugak yang buat. Bahan bahan tu aku yang belikan. Ntah angin kemalasan apa yang hinggap kat badan ni pun tak tau la.

Tapi

...............................

tapi

...............................

tapi

Kek kek ni sume buat kat rumah aku tau. Aku cuma tolong sikit sikit je. Yang lain sume anak buah aku buatkan. Ha ha ha 

10 comments:

  1. heheheh ingatkan akak yg buat tadi, hehehe nasib ada anak buah yang rajin membaking...

    ReplyDelete
  2. janji ada yeng sudi nak membaking, daripada bahan expired je.. kita oven dah KO, sekarang buat kek resepi kukus je..hehehe

    ReplyDelete
  3. untunglar ada anak buah yg rajin buat kek.. hehehe

    ReplyDelete
  4. sedapnya makan kek panas2..fresh from the oven...

    ReplyDelete
  5. Naik tinggi jadinya kek tu. Saya jarang beli tepung kek yg ready made... sebab tak yakin...

    ReplyDelete
  6. windu nak baking..nak wat kuih. tunggu settle semua nanti baru leh start balik

    ReplyDelete
  7. untunglaa ada anak buah yt rajin haha...tepung instant apa tu ibu lala..bole share x?

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.