Wednesday, January 1, 2020

HADIAH YANG PALING BERNILAI

6 comments:

  1. betul tu kak, nak cari kawan baik yang jujur tak amil kesempatan tu susah kak, ada yang time dah senang lupa kat kawan nya pun ramai kn

    ReplyDelete
  2. Ya...mmg amat bernilai dan beruntunglah jika punya kwn seperti itu..

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum wbt.

    Salam ziarah kembali.

    Sy memang agak sensitif kalau berbicara soal persahabatan ni. Pengalaman kena tikam dari belakang sampai ke saat ini lukanya masih berbekas.:(

    Takpelah. Sy ambil tu sebagai pengalaman hidup. Moga kita sentiasa dilindungi dari mereka yg bersifat tidak baik dan dilindungi dari bersifat begitu. Inshaa Allah.

    ReplyDelete
  4. TQ sbb selalu singgah kat my blog :) salam perkenalan
    have a nice day!

    ReplyDelete
  5. susah nk jumpa kawan yang macam ni sekrang. tapi kalau dah ada tu, sayang dan hargailah dia ;-)

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah syukur, rezeki kurniaan Yang Maha Kuasa ^_^

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.