Tuesday, June 25, 2019

Ciko dah hilang


Sedihnya mak. Budak yang belah kanan tu dah seminggu tak balik rumah. Ntah ke mana peginya. Hari hari mak sebut nama dia panggil balik. Tapi tak muncul jugak. 

Ciko, awak pergi mana. Awak merajuk dengan mak ke. Mak doakan awak selamat ye sayang walau di mana awak berada. Kalau dapat tuan baru, semoga tuan baru awak tu jaga awak dengan baik dan sayang awak sepenuh hati. Kalau rasa nak bali rumah mak, balik la bila bila masa pun sayang. Mak setiap hari tunggu awak.

3 comments:

  1. Jangan bersedih. InsyaAllah dia balik semula😥

    ReplyDelete
  2. alahai, hrp2 balik lah dia...
    kadang bila kucing tak balik kita punya risau mcm anak sendiri yg tak balik2 kan kak

    ReplyDelete
  3. alahai comel..dh tk blk umh ye

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.