Story Mory Cik Lala

Friday, May 17, 2019

Kurma paling sedap

Rasanya  kurma paling sedap yang pernah ai oll rasa. Rasa dia tak tau nak habaq cam mana. kena rasa sendiri. Sejak makan kurma ni ai oll tak masuk dah kurma lain. Setiap tahun wajib beli yang ni aje. Kalau beli online mahal bebenor. Nak murah kena pegi borong kat YUTA.

4 comments:

  1. tak pernah try nih... tp sblm2 ni biasa gk beli yg medjool saiz dia besar gabak tp lama dh tak beli... skrg suka beli safawi yg jual timbang kilo je hehehhe

    ReplyDelete
  2. sekotak berapa ringgit tu ana..

    ReplyDelete
  3. Sedap sangat macamanalah tu agaknya kan....
    Selamat berpuasa IL...moga ibadah puasa kita diterima Allah

    ReplyDelete
  4. ermmm boleh cuba nie biasa beli yg kotak biasa tu Kurma Madu Yuta

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.