Story Mory Cik Lala

Saturday, February 18, 2017

Shopping di Ho Chi Minh


Terbeli dengan harga RM20 satu. Mula dia letak 150,000 Dong. 
Boleh pulak saya pi tawar 100,000 Dong je. 
Patutnya mintak 50,000 Dong aje kan. Nyesal pulak beli.


Beg dompet manik. Ada 6 keping. Harga saya beli RM60. 
Mahal tak?
  

Sutera Vietnam. Harga RM65 sepasang


Sutera Vietnam


Beg Telekung. Harga RM40. 


Tak banyak sangat pun beli barang kat sana sebab takut kena rampas dengan Kastam kat Malaysia. Masa balik tu ada jugak orang belakang yang Kastam dok soal selidik. Nasib baik kami tak kena. Macam macam orang kastam tu interview. Tshirt dan kain yang kami beli semuanya kami buang label dan plastik. Alhamdulillah semuanya selamat.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.