Story Mory Cik Lala

Thursday, May 17, 2012

Pagi pagi dah ingat ayah..

Hari ini saya dah start bekerja walaupun berat hati meninggalkan encik suami. Nak  buat macam mana kan. Isteri  berkerjaya. Cuti lama lama nanti boss masam muka la pulak. Orang tak akan paham selagi tak kena kat batang hidung sendiri. Apa apa pun pasrah je lah. Danial pulak time ibu nak keje time tu la jugak nak demam. Pagi tadi sukat suhu badan Danial 37.8. Dah bagi  makan ubat pukul 6 pagi tadi. Terus dia bangun tak nak tido balik. Siap call ayah lagi. Celik celik mata dah tanya ayah mana, pastu nak cakap dengan ayah.

2 comments:

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.