Story Mory Cik Lala

Monday, April 2, 2012

Koleksi - mana satu yang cantik..

Saja nak menambah koleksi jam tangan. Jam yang ada tu rasa sayang nak pakai dan satu daripadanya dah boleh masuk ke muzium. Jam tu encik hubby hadiahkan masa mula-mula nak ngorat dulu. Maklum la, sekarang ni pun anak yang fes tu pun dah darjah dua. Lama tak lamanya bertahan.

Encik hubby kata sekarang ni trend orang pakai jam seramik. Nak tahu jam seramik tu macam mana? Ni la contoh contoh jam seramik. Even Bonia pun ada jam seramik tau. Beratnya boleh tahan la jugak.



Den dah konpius. Tak tau nak pilih yang mana satu. Den pasrah. Biarlah encik hubby yang pilihkan kerana apa yang dia pilih itu selalunya cantik, terkini dan sesuai untukku. Terima kasih daun keladi. Sayang encik hubby.

6 comments:

  1. assalam ibulala.jam pun ada seramik yue..acik baru tau ada pisau seramik..ari ni tau satu lagi..jam seramik..cantik tu..tapi yang tak snggup mesti mahal..

    ReplyDelete
  2. Acik Erna : pelajaran baru. Ibu Lala pun baru je dapat tahu. Regenye tak la mahal sangat. Standard jam yang lain lain jugak..apa lagi Acik, pilih la satu..

    ReplyDelete
  3. IYERLAH CANTIKKNYA.. KT PUN XTAU MUNGKIN PUTIH KOT....

    ReplyDelete
  4. yg putih sebelah kiri atas tu cantik.. ehhehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.