Story Mory Cik Lala

Tuesday, July 23, 2019

Nak rumah cantik macam ni


 


Bila la nak dapat rumah yang secantik macam ni. Tak dapat banglo pun tak pe la sebab harga tanah kat KL ni sangat la mahal. Tak mampu nak beli tanah yang ratusan ribu ribu lemon tu. Dapat rumah teres cam ni pun design cantik cantik dah memadai. Ameen.

2 comments:

  1. Aminnnn... insyaallah.. berkat usaha mana tau kan.. 1 hari nanti.. :) kita pon mampoo dok umah bird merpati je.

    ReplyDelete
  2. rumah camni pn mahal juga...aritu pegi umh kwn 3 tingkat 1.1 juta masa die beli

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.