Sunday, April 27, 2014

Sukan Tadika Little Caliphs


Lega bila sukan ni dah berakhir. Kalau tidak saya yang tak lena tido sebab kena drive sensorang nak ke Taman Layang Layang (TLL) Kepong tu. Tak pernah sampai kesana lagi even dekat dengan rumah. Ni la first time sampai sana. Sampai awal pagi pukul 7.30 pun parking dah takde. Terpaksa parking kat bahu bahu jalan. Best jugak TLL Kepong ni. Next time boleh pegi sana lagi bawa anak anak beriadah.

Sukan ni start pukul 9.00 pagi dan tamat pukul 10.30 pagi. Senang hati sebab habis awal. Boleh balik rumah dan buat apa yang patut.


Ada 4 center yang involved masa sukan tu iaitu Little Caliph Wangsa Maju, Little Caliph Damansara Damai dan Little Caliph Sungai Buloh. Masing masing ada kaler tema masing masing dan tema sukan untuk kali ni ialah Go Green Muslim. Bahan bahan yang digunakan untuk sukan kali ni berdasarkan bahan bahan yang terpakai. Apa apa peralatan yang dibuat untuk sukan ni adalah dengan menggunakan bahan bahan buangan yang dah terpakai.

Kagum dengan cikgu cikgu yang bertungkus lumus menyediakan segala peralatan. Bukan senang nak buat sesuatu event tu berjaya kan. Di mana ada kemahuan di situ ada jalan.

11 comments:

  1. Taman layang-layang? tempat rekreasi ker tu? Teringat zaman dok UPM dulu ..ulang-alik balik kampung kat Sungai Besar lalu kut Kepong tu lah... naik motor... zaman tu kiri kanan jalan kelapa sawit jer... :)

    ReplyDelete
  2. Ohhh...awal tahun dah sukan yea

    ReplyDelete
  3. Best yer event tadika caliphs...aah di sana sonok bawak anak2 beriadah tau sis...seronok yg amat...padang luas leh men layang2 lari2...mesti anak2 sis suka...

    p/s sis thanks ye sbb Blogwalking entry blog ju yg lepas2...terima kasihhhh mmuahh

    ReplyDelete
  4. Mesti meriah.. cepatnya habis sukan tu ya... oklah tu hbs awl kalau tak berpanas anak2 kat sana kan... hihihi

    ReplyDelete
  5. best kan kak, persembahan diorang yg meriah tu ;)

    ReplyDelete
  6. syiok kalau sukan tadika ni.. anak2 comeljer ... rasa gembira tengok dia orang happy...

    ReplyDelete
  7. Seronoklah anak2 dapat beriadah nanti...
    Yelah cepat sukan tu berakhir...taklah kepanasan kalu sampai pukul 11 12...

    ReplyDelete
  8. mesti suka budak2 tu...tapi mak pak pun excited juga

    ReplyDelete
  9. Awal tahun ...mmg musim sukanlahkan...Terer jugak ye IL awak drive jejauh tu

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.